Showcases

Elk bedrijf is anders en uiteraard geven wij u advies dat is toegespitst op uw situatie. Om u een beeld te geven van wat onder andere mogelijk is, kunt u hieronder enkele van onze praktijkvoorbeelden lezen.

UitVissen.nl

UitVissen.nl | Zonder opscheppen de meeste vislokaties in EuropaUitVissen.nl is een gespecialiseerde website voor de (sport)visser. In Europa beschikt UitVissen.nl over meer dan 22.000 vissershuizen en hotels aan of nabij goed viswater, die via de website te boeken zijn. Naast het samenstellen van een reis kan men via de website alle relevante informatie vinden die voor een (vis)vakantie nodig zijn.

Interactieveling staat UitVissen.nl bij met het optimaliseren voor zoekmachines en met zoekmachine marketing (via Google AdWords). Daarnaast adviseert interactieveling over de mogelijkheden en het gebruik van sociale media zoals Twitter. (more…)

Coccinelle.nl

Coccinelle KinderkledingBegonnen als zelfstandige winkel aan de dijk in Strijen is Coccinelle in Nederland uitgegroeid naar een begrip in de wereld van kinderkleding met zes filialen verdeeld over de Randstad, uiteraard met een webshop.

Het management van Coccinelle had het gevoel dat social media veel zou kunnen betekenen voor Coccinelle, maar het ontbrak hen aan tijd en kennis om dit goed in te zetten. Daarom is Interactieveling gevraagd voor ondersteuning. Interactieveling heeft de huidige online presentatie geanalyseerd en aanbevelingen gedaan over hoe deze verbeterd kan worden.

Daarnaast heeft Interactieveling de online vertegenwoordiging van Coccinelle bekeken en een strategisch plan geschreven hoe deze vertegenwoordiging uitgebreid en verbeterd kan worden. Interactieveling blijft bij dit project langs de zijlijn actief. Wij blijven voortdurend op zoek naar verbeteringen die kunnen worden doorgevoerd en geven hier advies over.

Inwonersbelangen

Inwonersbelangen.nl | Woerdense Lokale PartijInwonersbelangen is een lokale politieke partij die heeft meegedaan aan de gemeenteraadsverkiezingen in Woerden van 2010. Via-via werd gevraagd om feedback te geven op de verkiezingscampagne van Inwonersbelangen, zowel in print als online.

Hoewel Interactieveling nog niet bestond waren er al wel plannen voor het starten van een eigen onderneming. De ervaring met het adviseren van Inwonersbelangen bevestigde ons idee dat we veel kunnen betekenen voor organisaties die hun rendement willen vergroten door middel van het optimaal gebruik maken van social software. En Interactieveling.nl werd geboren..!

2 comments on this post.
  1. Audrey:

    Ziet er goed uit gast!!!!!

    -x-
    Audrey

  2. Over interactieveling… | Interactieveling:

    […] Showcases […]

Leave a comment